برگشتم تا به خودم يادآوري کنم که سختيها ميگذرن
برگشتم تا به خودم يادآوري کنم که سختيهاي روزگار همچنان ادامه دارن
برگشتم تا چهره غمگين خودمم رو و آنچه بهم گذشته به ياد بيارم
حس ميکردم سالهاست چيزي ننوشتم
اما فقط يک ساله
در هر صورت سلام
سلام به خودم
سلام به آينده ي نامعلوم
روزهاي من به روايتي ديگر...ما را در سایت روزهاي من به روايتي ديگر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 96 تاريخ: يکشنبه 5 خرداد 1398 ساعت: 13:43